Υποβολή απαίτησης

Πολιτική Υποβολής Αξίωσης

Αυτή η πολιτική αξίωσης αφορά όλα τα προϊόντα που αγοράζονται online από τον ιστότοπο tuasolea.gr. Ο σκοπός της πολιτικής είναι να διασφαλίσει ότι όλες οι αξιώσεις επεξεργάζονται δίκαια, γρήγορα και διαφανώς σύμφωνα με τους νόμους της ΕΕ. Η εμπορική εγγύηση που παρέχεται από τον πωλητή δεν αποκλείει τη νομική εγγύηση των εμπορευμάτων.

  1. Εμπορική Εγγύηση για Υποδήματα

Η περίοδος εγγύησης για τα αγορασμένα είδη είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλλει καταγγελία για κάθε αγορασμένο είδος, ζητώντας τη δωρεάν επισκευή του προϊόντος. Η καταγγελία ρυθμίζεται από τον παραγωγό μέσω του πωλητή σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών. Σε περίπτωση που το ελάττωμα δεν μπορεί να διορθωθεί, το προϊόν αντικαθίσταται με καινούργιο. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλλει καταγγελία ανεξάρτητα από την παρεχόμενη εμπορική εγγύηση. Η καταγγελία για μεταφορικά ελαττώματα πρέπει να υποβληθεί εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος! Σε περίπτωση που διαπιστωθεί αποκολλημένο ελάττωμα, τα υποδήματα επισκευάζονται από τον παραγωγό εντός 30 ημερών. Ο χρόνος επισκευής δεν υπολογίζεται στην περίοδο της εγγύησης.

Ελαττώματα που δικαιολογούν αξίωση:

  1. Σχίσιμο του εξωτερικού υλικού του υποδήματος.
  2. Αποκόλληση της σόλας (υποδήματος) από το πάνω μέρος του υποδήματος.
  3. Σπάσιμο της σόλας στο μέσο μέρος.
  4. Σχίσιμο ή χαλάρωση των ραφών που θέτουν σε κίνδυνο τη δομική ακεραιότητα των υποδημάτων.
  5. Κατεστραμμένα ή μη λειτουργικά φερμουάρ κατά την κανονική χρήση.

Ελαττώματα που ΔΕΝ δικαιολογούν αξίωση:

  1. Σχίσιμο του εξωτερικού υλικού του υποδήματος λόγω ακατάλληλης χρήσης ή λόγω ζημιάς από εξωτερικό σώμα (κρέμασμα, γδαρσίματα, πίεση από άλλο αντικείμενο ή εξωτερική δύναμη).
  2. Εκπομπή του χρώματος από το εσωτερικό ή το εξωτερικό υλικό των υποδημάτων.
  3. Αλλαγή του χρώματος και του σχήματος των υποδημάτων λόγω της κανονικής φθοράς του προϊόντος.
  4. Αλλαγή του χρώματος, του σχήματος ή της λειτουργικότητας των υποδημάτων λόγω ακατάλληλης ή υπερβολικής χρήσης, πλύσης, χρήσης χημικών και βαφών, υγρών πανιών και σφουγγαριών που δεν είναι προορισμένα για τον καθαρισμό υποδημάτων και/ή περιέχουν αλκοόλ/οινόπνευμα και λόγω ακατάλληλης αποθήκευσης.
  5. Αποκόλληση ή βλάβη διακοσμητικών στοιχείων όπως πέτρες, χάντρες, μαργαριτάρια και άλλα.
  6. Σπασμένες αγκράφες ή φερμουάρ λόγω λανθασμένης επιλογής μεγέθους και υπερβολικής δύναμης κατά το κλείσιμό τους.

Σε όλες τις περιπτώσεις, ο πελάτης ενημερώνεται για την απόφαση του εμπόρου μέσω μιας γνωμοδότησης που αποστέλλεται στη διεύθυνση email που έχει δηλώσει.

 

  1. Εμπορική Εγγύηση για Προϊόντα Άλλων

Κατηγοριών Η περίοδος εγγύησης των αγορασμένων ειδών είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία για κάθε αγορασμένο είδος, ζητώντας τη δωρεάν επισκευή του είδους. Η καταγγελία ρυθμίζεται από τον κατασκευαστή μέσω του πωλητή σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών. Σε περίπτωση που το ελάττωμα δεν μπορεί να αποκατασταθεί, το προϊόν αντικαθίσταται με νέο. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλλει καταγγελία ανεξαρτήτως της παρεχόμενης εμπορικής εγγύησης. Η καταγγελία για μεταφορικά ελαττώματα πρέπει να υποβληθεί εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος! Σε περίπτωση που προκύψει αποκαταστάσιμο ελάττωμα, τα είδη επισκευάζονται από τον κατασκευαστή εντός 30 ημερών. Ο χρόνος επισκευής δεν υπολογίζεται στην περίοδο της εγγύησης.

Τα ελαττώματα που δίνουν λόγο για καταγγελία εξετάζονται ξεχωριστά για κάθε περίπτωση, και ο πελάτης ενημερώνεται μέσω γνωμοδότησης που αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει.

  1. Μέθοδος Υποβολής

Αξίωσης Για να επωφεληθείτε από την εγγύηση των αγορασμένων ειδών σε περίπτωση που διαπιστωθεί ή εμφανιστεί ελάττωμα, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε τη φόρμα καταγγελίας, η οποία βρίσκεται πάνω από την παρούσα πολιτική.

Συμπληρώστε όλα τα υποχρεωτικά πεδία, ακολουθώντας τις οδηγίες και περιγράψτε λεπτομερώς και σαφώς το εμφανισμένο ελάττωμα. Είναι πιθανό ένα μέλος της ομάδας μας να επικοινωνήσει μαζί σας αφού η καταγγελία καταχωρηθεί, για να ζητήσει να παρέχετε φωτογραφίες που να επιβεβαιώνουν το περιγραφόμενο ελάττωμα.

Αφού η καταγγελία καταχωρηθεί μέσω της παρεχόμενης φόρμας, εντός 7 εργάσιμων ημερών θα λάβετε επίσημη γνωμοδότηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Η ληφθείσα γνωμοδότηση θα υποδείξει αν η καταγγελία σας είναι θεμιτή ή αναιτιολόγητη.

Αν η καταγγελία σας είναι θεμιτή: Σε περίπτωση που η καταγγελία σας είναι θεμιτή θα σας ενημερώσουμε για τις δυνατές λύσεις του ζητήματος, όπως την επισκευή του προϊόντος, την αντικατάσταση ή την επιστροφή του ποσού. Θα σας προσκαλέσουμε να στείλετε το ελαττωματικό προϊόν προς εμάς, παρέχοντας ακριβείς οδηγίες για αυτό. Τα έξοδα αποστολής του προϊόντος προς εμάς είναι επιβαρυνόμενα από εμάς, εφόσον οι οδηγίες εφαρμοστούν σωστά. Έχετε το δικαίωμα να δεχτείτε ή να απορρίψετε την προτεινόμενη λύση. Η απόρριψη της προτεινόμενης λύσης θεωρείται ως απόρριψη της καταγγελίας!

Αν η καταγγελία σας είναι αναιτιολόγητη: Σε περίπτωση που η καταγγελία σας είναι αναιτιολόγητη, θα λάβετε γνωμοδότηση περιγράφοντας τους συγκεκριμένους λόγους γι\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' αυτό. Προϊόντα αποσταλμένα προς εμάς πριν τη λήψη της γνωμοδότησης ή μετά τη λήψη γνωμοδότησης για αναιτιολόγητη καταγγελία δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται πίσω σε εσάς με δικά σας έξοδα.