Πολιτική Επιστροφών
Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής προϊόντος, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την παρούσα Πολιτική Επιστροφών.
Σε αυτήν θα βρείτε απαντήσεις στα συχνότερα ερωτήματα σχετικά με τις προθεσμίες, τους όρους και τη διαδικασία επιστροφής.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μόνο σε περίπτωση που, αφού διαβάσετε την πολιτική, εξακολουθείτε να χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια.
Η μη τήρηση οποιουδήποτε από τους όρους που περιγράφονται παρακάτω ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα την ανεπιτυχή άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, για την οποία ο έμπορος δεν φέρει ευθύνη.
I. Προθεσμία Επιστροφής
Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής, με την προϋπόθεση ότι η αίτηση επιστροφής έχει υποβληθεί εντός της ίδιας προθεσμίας.
II. Όροι Επιστροφής
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη εμπορεύσιμη κατάσταση, χωρίς ίχνη χρήσης, με όλα τα αρχικά καρτελάκια και τη συσκευασία, εφόσον υπήρχαν κατά την παραλαβή.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιθεωρήσει και να δοκιμάσει το προϊόν μόνο στον βαθμό που είναι απαραίτητος για τη διαπίστωση του είδους, του μεγέθους και των χαρακτηριστικών του, όπως θα γινόταν σε φυσικό κατάστημα.
Εφόσον το προϊόν παρουσιάζει ορατά ίχνη χρήσης, ακόμα και σε εσωτερικό χώρο (όπως κατοικία ή γραφείο), η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή. Τέτοια ίχνη περιλαμβάνουν, ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά: τσαλακώματα, γρατζουνιές, φθορές, λεκέδες, οσμές, παραμορφώσεις ή άλλα σημάδια που αλλοιώνουν την εμπορεύσιμη εικόνα του προϊόντος.
Η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή επίσης στις εξής περιπτώσεις:
-
το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί σε εξωτερικό χώρο·
-
το προϊόν έχει πλυθεί, φθαρεί ή παρουσιάζει λεκέδες, οσμές ή ίχνη από καλλυντικά προϊόντα·
-
απουσιάζουν τα αυθεντικά καρτελάκια ή/και η συσκευασία.
Κατά τη δοκιμή υποδημάτων, παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε καθαρή, στεγνή και επίπεδη επιφάνεια και να φοράτε κάλτσες, με στόχο τη διατήρηση της εμπορεύσιμης κατάστασης του προϊόντος.
III. Διαδικασία Επιστροφής
Η επιστροφή προϊόντων πραγματοποιείται μόνο κατόπιν συμπλήρωσης της φόρμας επιστροφής που είναι διαθέσιμη σε αυτήν τη σελίδα. Η συμπλήρωση της φόρμας αποτελεί υποχρεωτική προϋπόθεση για την ορθή επεξεργασία του αιτήματος. Αιτήματα που υποβάλλονται με διαφορετικό τρόπο δεν θα εξετάζονται, εκτός εάν έχει προηγηθεί ρητή συμφωνία.
Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας, παρακαλούμε:
-
Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν σε μεταφορική σακούλα ή κουτί.
Μην κολλάτε αυτοκόλλητα, ετικέτες ή ταινία απευθείας πάνω στην αρχική συσκευασία του προϊόντος.
-
Επισυνάψτε όλα τα έγγραφα που παραλάβατε με την αποστολή (εφόσον υπάρχουν): απόδειξη ταμείου, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής, διαφημιστικό υλικό κ.λπ.
-
Σύμφωνα με την επιλογή σας, ταχυμεταφορέας της Γενικής Ταχυδρομικής θα επισκεφθεί τη διεύθυνσή σας για να παραλάβει το δέμα ή θα πρέπει να το παραδώσετε στο πλησιέστερο κατάστημα της ίδιας εταιρείας.
Εάν το αρχικό κουτί του προϊόντος έχει υποστεί ζημιά λόγω ακατάλληλου χειρισμού από τον πελάτη, αυτό θεωρείται μείωση της αξίας του προϊόντος και θα επιβληθεί πρόστιμο ύψους 3 €.
Τα έξοδα ταχυμεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη (αποστολέα). Το κόστος της υπηρεσίας ταχυμεταφοράς είναι 5,00 € ανά δέμα έως 1 kg. Για κάθε επιπλέον κιλό, επιβάλλεται πρόσθετη χρέωση 0,50 €. Η αξία της υπηρεσίας ταχυμεταφοράς θα αφαιρεθεί από το ποσό που πρόκειται να σας επιστραφεί. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε τον κούριερ μετρητά.
Δεν γίνονται δεκτές αποστολές που έχουν αποσταλεί σε διεύθυνση διαφορετική από αυτήν που αναφέρεται στην παρούσα πολιτική, έχουν αποσταλεί μέσω άλλης εταιρείας ταχυμεταφορών, συνοδεύονται από αντικαταβολή ή περιλαμβάνουν πρόσθετες οδηγίες, σημειώσεις ή ειδικούς όρους επί του δέματος.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να επιστρέψει την αποστολή με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που προβλέπεται στην παρούσα πολιτική, χωρίς προηγούμενη συνεννόηση μαζί μας, διατηρούμε το δικαίωμα είτε να αρνηθούμε την παραλαβή της αποστολής είτε να παρακρατήσουμε όλα τα επιπλέον έξοδα που τυχόν προκύψουν.
Μη Ταυτοποιήσιμες Αποστολές
Σε περίπτωση που παραλάβουμε αποστολή χωρίς επαρκή στοιχεία ταυτοποίησης του αποστολέα (π.χ. διαφορετικό όνομα, απουσία αριθμού τηλεφώνου, απουσία αριθμού παραγγελίας) και δεν είναι δυνατή η σύνδεσή της με συγκεκριμένη φόρμα επιστροφής με εύλογο τρόπο, διατηρούμε το προϊόν και τις σχετικές πληροφορίες για διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Εάν εντός του διαστήματος αυτού ο πελάτης δεν επικοινωνήσει μαζί μας και δεν επιβεβαιώσει ότι είναι ο αποστολέας, διατηρούμε το δικαίωμα να μην επεξεργαστούμε την επιστροφή και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για επιστροφή χρημάτων που σχετίζονται με την εν λόγω αποστολή.
IV. Επιστροφή Χρημάτων
Η επιστροφή του ποσού που έχετε καταβάλει πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι πληροί όλες τις προϋποθέσεις εμπορεύσιμης κατάστασης που ορίζονται στην παρούσα πολιτική.
Το ποσό επιστρέφεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά, σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ παρ. 1 του Ν. 2251/1994 (σε συμμόρφωση με το άρθρο 13 παρ. 1 της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου).
Ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής:
-
Αν πληρώσατε με κάρτα online, το ποσό θα επιστραφεί στην ίδια κάρτα·
-
Αν πληρώσατε με αντικαταβολή, το ποσό θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) που θα δηλώσετε στη φόρμα επιστροφής·
-
Αν χρησιμοποιήσατε άλλη μέθοδο πληρωμής, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί μέσω της ίδιας μεθόδου ή άλλης εναλλακτικής που θα έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων.
Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων με αντικαταβολή.
Η μέθοδος αυτή δεν αναγνωρίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία ως αποδεκτός τρόπος επιστροφής ποσών στο πλαίσιο άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, καθώς δεν διασφαλίζει τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος εκ των προτέρων και δεν παρέχει την απαραίτητη διαφάνεια και ασφάλεια στις χρηματοοικονομικές συναλλαγές.
Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ παρ. 1 του Ν. 2251/1994 και το άρθρο 13 παρ. 1 της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ, ο έμπορος υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά με τρόπο που διασφαλίζει διαφάνεια, δυνατότητα ελέγχου και προστασία και των δύο μερών.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο εφόσον το επιστραφέν προϊόν έχει παραληφθεί και ελεγχθεί από τον έμπορο, με σκοπό τη διαπίστωση συμμόρφωσης με τους όρους της παρούσας πολιτικής.
V. Όροι Απόρριψης Επιστροφής
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με οποιονδήποτε από τους όρους που περιγράφονται στην παρούσα Πολιτική Επιστροφών, η αποστολή δεν θα γίνει αποδεκτή προς επεξεργασία, ανεξαρτήτως του λόγου επιστροφής.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί μη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις, το επιστραφέν προϊόν ενδέχεται να επιστραφεί εκ νέου στον πελάτη, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται με όλα τα σχετικά έξοδα για την επιστροφή, την επαναποστολή, καθώς και για ενδεχόμενα έξοδα διαχείρισης ή αποθήκευσης.
Το συνολικό ποσό για τα έξοδα αποστολής ανέρχεται σε 10 € για δέματα έως 1 kg, με επιπλέον χρέωση 1 € για κάθε επιπλέον κιλό. Το ποσό αυτό καλύπτει τόσο την επιστροφή του προϊόντος στον έμπορο όσο και την επαναποστολή του προς τον πελάτη.
Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων όταν δεν έχουν τηρηθεί πλήρως οι όροι της παρούσας πολιτικής ή/και δεν είναι δυνατή η ταυτοποίηση του αποστολέα.
*Σε περίπτωση που, για αντικειμενικούς λόγους, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας παρέχουμε εναλλακτική μέθοδο υποβολής αιτήματος.
Επιστροφές χωρίς προηγούμενη αίτηση δεν θα γίνονται αποδεκτές προς επεξεργασία.
Η παρούσα πολιτική ισχύει από: 16.04.2025.
Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να συμπληρώνει την παρούσα πολιτική οποτεδήποτε, χωρίς υποχρέωση προηγούμενης ειδοποίησης. Κάθε τροποποίηση τίθεται σε ισχύ από τη στιγμή της δημοσίευσής της στον ιστότοπο, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά.
Ο χρήστης οφείλει να ενημερώνεται για την εκάστοτε ισχύουσα πολιτική του ιστότοπου πριν από κάθε χρήση της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένης της υποβολής αιτημάτων επιστροφής, αντικατάστασης ή οποιασδήποτε άλλης μορφής επικοινωνίας με τον έμπορο.
Η παρούσα Πολιτική Αντικατάστασης έχει καταρτιστεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελληνικής Δημοκρατίας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά: της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών, των άρθρων 3ε επ. του Ν. 2251/1994, καθώς και των γενικά παραδεκτών αρχών του ενωσιακού και συμβατικού δικαίου, όπως ισχύουν στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εμπορικής δραστηριότητας.
Πολιτική αντικατάστασης
Αντικατάσταση θεωρείται αποκλειστικά η περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει παραληφθεί και εξοφληθεί από τον πελάτη, και στη συνέχεια έχει υποβληθεί αίτημα αντικατάστασης μέσω της προβλεπόμενης φόρμας.
Παρακαλούμε όπως μελετήσετε προσεκτικά την παρούσα πολιτική πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής με σκοπό την αντικατάσταση προϊόντος.
I. Δωρεάν Αντικατάσταση
Κάθε προϊόν μπορεί να αντικατασταθεί άπαξ δωρεάν, υπό την προϋπόθεση ότι το νέο επιλεγμένο προϊόν έχει την ίδια αξία. Σε περίπτωση που ζητηθεί δεύτερη αντικατάσταση για την ίδια παραγγελία, όλα τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.
Προϊόντα της κατηγορίας «Αξεσουάρ», καθώς και είδη που αγοράστηκαν στο πλαίσιο ειδικών προωθητικών ενεργειών, δεν υπόκεινται σε δωρεάν αντικατάσταση. Η αντικατάσταση αυτών των προϊόντων είναι δυνατή μόνο με την κάλυψη των εξόδων από τον πελάτη.
II. Προθεσμία Αντικατάστασης
Αίτημα για αντικατάσταση προϊόντων μπορεί να υποβληθεί εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής από τον πελάτη. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής, δεν πραγματοποιείται αντικατάσταση, ανεξαρτήτως της κατάστασης του προϊόντος.
III. Όροι Αντικατάστασης
Η αντικατάσταση προϊόντος πραγματοποιείται μόνο για είδη της ίδιας αξίας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο διαφορετικής (υψηλότερης ή χαμηλότερης) αξίας, ο πωλητής μπορεί, αλλά δεν υποχρεούται, να προτείνει εναλλακτική μέθοδο συμπληρωματικής πληρωμής ή μερικής επιστροφής χρημάτων, με σκοπό την επιτυχή ολοκλήρωση της αντικατάστασης.
Για να γίνει αποδεκτή η αντικατάσταση, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη εμπορεύσιμη κατάσταση, χωρίς ίχνη χρήσης, με όλα τα αρχικά καρτελάκια και τη συσκευασία του, εφόσον υπήρχαν κατά την παραλαβή.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιθεωρήσει και να δοκιμάσει το προϊόν μόνο στον βαθμό που είναι απαραίτητος για τη διαπίστωση του είδους, του μεγέθους και των χαρακτηριστικών του, όπως θα συνέβαινε σε φυσικό κατάστημα.
Εφόσον το προϊόν παρουσιάζει εμφανή ίχνη χρήσης – ακόμη και αν έχει χρησιμοποιηθεί σε εσωτερικό χώρο (κατοικία, γραφείο κ.λπ.) – η αντικατάσταση δεν θα γίνει δεκτή. Τέτοια ίχνη περιλαμβάνουν, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: τσαλακώματα, γρατζουνιές, φθορές, λεκέδες, οσμές, παραμορφώσεις ή άλλα σημάδια που αλλοιώνουν την εμπορεύσιμη εικόνα του προϊόντος.
Αντικατάσταση δεν πραγματοποιείται στις εξής περιπτώσεις:
-
το προϊόν έχει φορεθεί σε εξωτερικό χώρο,
-
το είδος έχει πλυθεί, υποστεί φθορά ή παρουσιάζει λεκέδες, οσμές ή ίχνη από καλλυντικά προϊόντα,
-
λείπουν τα αρχικά καρτελάκια ή/και η συσκευασία,
Παρακαλούμε κατά τη δοκιμή υποδημάτων να χρησιμοποιείτε καθαρή, στεγνή και λεία επιφάνεια, καθώς και κάλτσες, προκειμένου να διατηρηθεί η εμπορεύσιμη κατάσταση του προϊόντος.
IV. Διαδικασία Αντικατάστασης
Για να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση προϊόντος, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε τη φόρμα αντικατάστασης που είναι διαθέσιμη σε αυτήν τη σελίδα. Η συμπλήρωση της φόρμας αποτελεί υποχρεωτική προϋπόθεση για την ορθή επεξεργασία του αιτήματος. Αιτήματα που υποβάλλονται με άλλον τρόπο δεν θα εξετάζονται, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά εκ των προτέρων.
Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας:
-
Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν σε σακούλα αποστολής ή κουτί.
-
Μην κολλάτε αυτοκόλλητα, ετικέτες, ταινίες ή άλλες σημάνσεις απευθείας επάνω στην αρχική συσκευασία του προϊόντος.
Τα έξοδα αποστολής για την πρώτη αντικατάσταση καλύπτονται από τον πωλητή. Σε περίπτωση δεύτερης αντικατάστασης, όλα τα έξοδα βαρύνουν τον πελάτη.
Εάν η αρχική συσκευασία του προϊόντος έχει υποστεί φθορά λόγω κακής χρήσης από τον πελάτη, αυτό θεωρείται μείωση της αξίας του προϊόντος και θα επιβληθεί πρόστιμο ύψους 3€.
Ανάλογα με την επιλογή σας, η εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική θα παραλάβει το δέμα από τη διεύθυνσή σας ή θα πρέπει να το παραδώσετε στο πλησιέστερο κατάστημα της ίδιας εταιρείας.
V. Παραλαβή του Νέου Προϊόντος
Το νέο προϊόν θα αποσταλεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστραφέντος είδους και εφόσον αυτό έχει ελεγχθεί και επιβεβαιωθεί ότι πληροί όλους τους όρους εμπορεύσιμης κατάστασης, σύμφωνα με την παρούσα πολιτική.
Η αποστολή θα πραγματοποιηθεί στα ίδια στοιχεία παράδοσης που είχαν δηλωθεί κατά την αρχική παραγγελία. Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή στη διεύθυνση ή στον παραλήπτη, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε έγκαιρα μέσω εμαίλ, πριν την επεξεργασία του αιτήματός σας.
VI. Γενικές Διατάξεις
Με την υποβολή αιτήματος αντικατάστασης, ο καταναλωτής ασκεί το δικαίωμά του υπαναχώρησης από τη σύμβαση εξ αποστάσεως, σύμφωνα με τα άρθρα 3 επ. του Νόμου 2251/1994, όπως αυτός εναρμονίζεται με την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
Ταυτόχρονα, με τη συμπλήρωση και αποστολή της φόρμας αντικατάστασης, ο καταναλωτής προβαίνει σε νέα δήλωση βούλησης για τη σύναψη νέας σύμβασης εξ αποστάσεως με τον έμπορο, σύμφωνα με τους όρους του νέου επιλεγμένου προϊόντος. Ταυτόχρονα, με τη συμπλήρωση και αποστολή της φόρμας αντικατάστασης, ο καταναλωτής προβαίνει σε νέα δήλωση βούλησης για τη σύναψη νέας σύμβασης εξ αποστάσεως με τον έμπορο, σύμφωνα με τους όρους του νέου επιλεγμένου προϊόντος.
Με την υποβολή του αιτήματος, ο καταναλωτής δηλώνει ρητά ότι έχει λάβει γνώση και αποδέχεται την παρούσα Πολιτική Αντικατάστασης, την Πολιτική Επιστροφών, καθώς και τους Όρους Χρήσης του ιστότοπου.
Τα προϊόντα που παραλαμβάνονται κατόπιν αντικατάστασης θεωρούνται αντικείμενο νέας σύμβασης εξ αποστάσεως και μπορούν να επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στις σχετικές πολιτικές επιστροφής.
Τα προϊόντα αυτά δεν υπόκεινται σε νέα αντικατάσταση, εκτός εάν ο έμπορος, κατά την απόλυτη κρίση του, εγκρίνει ρητώς κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση, για κάθε πρόσθετο αίτημα αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος που παραλήφθηκε μέσω αντικατάστασης, όλα τα έξοδα μεταφοράς, διαχείρισης και ενδεχόμενης επαναποστολής βαρύνουν τον πελάτη.
VII. Πρόσθετοι Όροι και Άρνηση Επεξεργασίας Αποστολών
1. Αποστολές με ελλιπή ή λανθασμένα στοιχεία
Αποστολές με ελλιπή ή εσφαλμένα στοιχεία δεν θα γίνονται αποδεκτές και θα επιστρέφονται στον αποστολέα με δικά του έξοδα. Αυτό περιλαμβάνει, ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά: αποστολές που έχουν σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από αυτήν που αναφέρεται στην παρούσα πολιτική· αποστολές μέσω άλλης εταιρείας ταχυμεταφορών, εκτός από την ρητά αναφερόμενη· αποστολές με αντικαταβολή· αποστολές που περιέχουν πρόσθετες σημειώσεις, οδηγίες ή όρους· καθώς και αποστολές όπου το όνομα ή το τηλέφωνο του αποστολέα δεν συμφωνούν με τα στοιχεία που καταχωρήθηκαν στη φόρμα αντικατάστασης.
2. Μη ταυτοποιήσιμες αποστολές
Σε περίπτωση παραλαβής αποστολής χωρίς επαρκή στοιχεία αποστολέα (όπως διαφορετικό όνομα, απουσία αριθμού τηλεφώνου, απουσία αριθμού παραγγελίας), και όταν δεν μπορεί να τεκμηριωθεί σύνδεση με καταχωρημένο αίτημα αντικατάστασης, ο έμπορος διατηρεί το προϊόν και τα στοιχεία της αποστολής για διάστημα έως 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της.
Εάν εντός του διαστήματος αυτού ο αποστολέας δεν επικοινωνήσει με τον έμπορο και δεν επιβεβαιώσει την ταυτότητά του με σαφή τρόπο, ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να μην επεξεργαστεί το αίτημα αντικατάστασης και να μην φέρει καμία ευθύνη για τυχόν περαιτέρω αποστολή ή επιστροφή χρημάτων που σχετίζονται με την εν λόγω αποστολή.
3. Ανεπιτυχείς αποστολές αντικατάστασης
Σε περίπτωση αποτυχίας παράδοσης αποστολής που σχετίζεται με διαδικασία αντικατάστασης (π.χ. λόγω λανθασμένης διεύθυνσης, άρνησης παραλαβής κ.λπ.), ο έμπορος δεν φέρει υποχρέωση να ειδοποιήσει τον πελάτη.
Αν ο πελάτης δεν επικοινωνήσει με τον έμπορο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία επιστροφής της ανεπιτυχούς αποστολής και δεν ζητήσει εκ νέου αποστολή, η διαδικασία αντικατάστασης θεωρείται ολοκληρωμένη και ο έμπορος δεν φέρει υποχρέωση νέας αποστολής ή επιστροφής καταβληθέντος ποσού.
4. Επαναποστολή προϊόντος
Σε περίπτωση που απαιτείται επαναποστολή προϊόντος λόγω υπαιτιότητας, απουσίας ή παράλειψης του πελάτη, ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να καταλογίσει όλα τα σχετικά έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων επιστροφής της πρώτης αποστολής καθώς και των εξόδων αποστολής του προϊόντος εκ νέου.
5. Επιστραφέν προϊόν που δεν πληροί τις προϋποθέσεις αντικατάστασης
Σε περίπτωση που επιστραφέν προϊόν δεν πληροί οποιονδήποτε από τους όρους που προβλέπονται στην παρούσα Πολιτική Αντικατάστασης (όπως, ενδεικτικά: ίχνη χρήσης, απουσία ετικετών, αλλοίωση της εμπορεύσιμης κατάστασης κ.λπ.), ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται με όλα τα σχετικά έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων επιστροφής του προϊόντος στον έμπορο και της επαναποστολής του προς τον πελάτη. Το συνολικό ποσό για τα έξοδα αποστολής ανέρχεται σε 10 € για δέματα έως 1 kg, με επιπλέον χρέωση 1 € για κάθε επιπλέον κιλό. Το ποσό αυτό καλύπτει τόσο την επιστροφή του προϊόντος στον έμπορο όσο και την επαναποστολή του προς τον πελάτη.
Η παρούσα πολιτική ισχύει από: 16.04.2025.
Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να συμπληρώνει την παρούσα πολιτική οποτεδήποτε, χωρίς υποχρέωση προηγούμενης ειδοποίησης. Κάθε τροποποίηση τίθεται σε ισχύ από τη στιγμή της δημοσίευσής της στον ιστότοπο, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά.
Ο χρήστης οφείλει να ενημερώνεται για την εκάστοτε ισχύουσα πολιτική του ιστότοπου πριν από κάθε χρήση της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένης της υποβολής αιτημάτων επιστροφής, αντικατάστασης ή οποιασδήποτε άλλης μορφής επικοινωνίας με τον έμπορο.
Η παρούσα Πολιτική Αντικατάστασης έχει καταρτιστεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελληνικής Δημοκρατίας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά: της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών, των άρθρων 3ε επ. του Ν. 2251/1994, καθώς και των γενικά παραδεκτών αρχών του ενωσιακού και συμβατικού δικαίου, όπως ισχύουν στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εμπορικής δραστηριότητας.